/Files/images/240956094.jpg

З 01.06.2020 року у розпочався літній оздоровчий період. ЗДО №3 переведено на літній режим роботи

План на літньо-оздоровчий період

НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ КЗ "ДНЗ №3"

№ п/п Зміст роботи
І.ПІДВИЩЕННЯ ТЕОРЕТИЧНОГО РІВНЯ ТА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ
1 Видати Наказ «Про результати проведення конкурсу на кращу підготовку груп до літньо-оздоровчого періоду».
2 Робота консультативного пункту «Підготовка до нового навчального року»
3 Провести комплектацію груп педкадрами на новий навчальний рік.
4 Скласти циклограму роботи педагогів по підвищенню професійної майстерності в новому навчальному році
5 Методична рада: -​розробити рекомендації по проведенню туристично-краєзнавчої роботи з дітьми старшого дошкільного віку; -​оформити основні задачі роботи на наступнийн навчальний рік .
6 Провести конкурси між вихователями: -​на кращу будівлю з піску; -​підготовка груп, дидактичного матеріалу до роботи в новому навчальному році.
7 Семінар-практикум: «Організація роботи в ліній період» (навчання дітей основ безпеки життєдіяльності)
8 Конкурс на кращий квітник
9 Скласти плани роботи по самоосвіті на новий навчальний рік
10 Презентація посібників для експериментально-дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку.
11 Провести конкурс на кращу підготовку груп до нового навчального року
12 Співбесіда по організації роботи за інноваційними технологіями та впровадженню досвідів роботи в 2018-2019 н.р.
13 Видати наказ “Про підготовку ЗДО до нового навчального року”
ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
1 Свято «День захисту дітей»
2 Проводити Дні здоров'я один раз на місяць
3 Акція «Зелена хвиля»
4 Розваги з ОБЖ: -​«Казка вчить, як на світі жить»; -​Лялькова вистава «Незнайко в гостях у друзів».
5 Спортивна розвага «Швидше, краще, сильніше».
6 Свято «Літо, ти таке блакитне» (Івана Купала)
7 Розвага «В країні вітамінів».
8 Свято Дня Незалежності «Ми діти твої Україно»
9 Музична розвага «Чарівна сопілка»
10 1.​Провести конкурс малюнків «Люба Україно». 2.​Конкурс поробок із природного матеріалу «Руками творяться дива»
11 Екологічний тиждень «Ріднокрай»
12 Дозвілля «Пригоди Світлофора Моргайка»
13 Провести спільну бесіду за круглим столом «Адаптація дитини до школи»
ІІІ.ОСНАЩЕННЯ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
1 Обладнати на майданчиках інформаційні куточки для батьків «Літо – радість, літо – небезпека»
2 Випустити інформаційний бюлетень по організації роботи в літньо-оздоровчий період.
3 Виготовити стенд «Екологічна стежина для розвитку дитини»
4 Поповнити групи практичним матеріалом по оздоровленню дітей нетрадиційними формами впливу на дитячий організм
5 Систематизувати матеріал по кожному розділу програми за минулий навчальний рік
6 Виготовити візитні картки на кожній групі та ЗДО №3
7 Організувати конкурс на кращу підготовку групи до нового навчального року
IV. МЕТОДИЧНА РОБОТА
1 Педагогічна рада «Погляд в майбутнє» -​доповідь «Підсумки роботи педагогічного колективу » за 2018-2019 н.р. -​Інформаційний вісник «Результати роботи та завдання міської серпневої конференції» -​Результати конкурсу «Творчість – народжує творчість» (готовність груп до нового навчального року)
2 Консультація для вихователів «Методичні поради з питань забезпечення безпеки життєдіяльності дітей».
3 Провести мастер-клас «Проведення експериментально-дослідницької роботи на прогулянці».
4 Місячник навчання дітей правил безпеки життєдіяльності.
V. КОНТРОЛЬ І КЕРІВНИЦТВО ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ
1 Організація та проведення роботи по навчанню правил дорожнього руху (оперативний)
2 Організація прогулянок (вибірковий)
3 Виконання вихователями Інструкції по «Охороні життя та здоров'я дітей» (виконавчий)
4 Загартування дітей природними факторами (оперативний)
5 Трудова діяльність дітей в природі. Рівень сформованості трудових умінь та навичок (вибірковий)
6 Навчання дітей к/г навичкам під час харчування (виконавчий)
7 Проведення ігор з піском (вибірковий)
8 Розвиток творчих здібностей дітей та володіння педагогами методикою організації та проведення розваг, свят, театралізованої діяльності (виконавчий)
9 Підготовка до нового навчального року (порівняльний)
VІ. ІНТЕГРАЦІЯ РОДИННОГО СУСПІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ
1 Провести соціальне опитування мешканців навколишніх будинків з питання : «Дошкільну освіту - всім дітям».
2 Концерт для мешканців будинків мікрорайону «Рідна Україно» до Дня Незалежності.
3 Засідання батьківського комітету: -​Аналіз проведення конкурсу «Мій майданчик» -​Інформація «Загартування дітей природними факторами» -​Підведення підсумків роботи дошкільного закладу за 2018 – 2019 н.р.
4 -​Зустріч за круглим столом «Безпека влітку» -​Фотовиставка «Літо – час оздоровлення». Фотознімки дітей під час різних літніх заходів
5 -​Консультація «Чим зайняти дошкільника вдома». -​Лекція: «Організація і проведення відпочинку з дітьми» (спілкування з природою з користю для розуму й тіла і без шкоди для здоров'я). -​Диспут «Хто і що створює безпеку для дитини в навколишньому середовищі»
6 Провести День Відкритих Дверей «Хай радує кожен день» (Презентація з/з для батьків, діти яких не відвідують дитячий садок)
7 Консультативний пункт «Діємо разом» (для батьків, діти яких щойно почали відвідувати д/з
VІІ. МЕДИЧНА РОБОТА
І РОБОТА З ПЕРСОНАЛОМ
1 Організувати роботу лекторію «Актуальні проблеми здоров'я дітей дошкільного віку»: 1.​Профілактика дитячого травматизму в літній період. 2.​Кишкові захворювання, симптоми та профілактика. 3.​Загартування дітей природними засобами в літній період – основа профілактики застудних захворювань.
2 -​Практичні заняття з працівниками. Перша допомога при травмах (порізи, ушиби, отруєння) -​Прес-конференція «Вмієш сам – навчи іншого» -​Тренінгові заняття з вихователями «Надання першої допомоги при сонячному і тепловому ударі»
3 Проводити медико-педагогічний контроль під час роботи з фізичного виховання, культурно-гігієнічних заходів, організації харчування.
4 Консультативний пункт Для вихователів: ​·Профілактика отруєнь грибами та іншими отруйними рослинами. ​·Профілактика корости та педикульозу. ​·Адаптація дітей раннього віку до умов дошкільного закладу. Для працівників харчоблоку: ​·Профілактика харчових отруєнь та кишкових інфекцій. ​·Зберігання та реалізація продуктів, дотримання технологій приготування їжі. ​·Санітарний стан приміщень харчоблоку. Для технічного персоналу ​·Посилення норм особистої гігієни в літній період. ​·Правила роботи з дезрозчином, техніка безпеки. Особливості роботи з дезрозчином при кишкових інфекціях. ​·Правила миття посуду та дотримання санітарного режиму.
ІІ КОНТРОЛЬНО-ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА
1 Контролювати стан здоров'я дітей.
2 Організація активного проходження медичного огляду всіма працівниками ЗДО.
3 Слідкувати за наявністю грибів, отруйних рослин на території ЗДО, утримання в чистоті ігрових майданчиків.
4 Контроль за оздоровленням дітей, проведення екскурсій, пішохідних переходів, прогулянок, організацією рухового режиму на протязі дня.
5 Медико-педагогічна нарада: -​Стан та причини захворюваності дітей за 2019-2020 н.р. -​Організація оздоровчої роботи в літній період.
6 Випустити сан бюлетені: ​-Запобігання отруєнь грибами та рослинами; ​-Профілактика інфекційних захворювань; ​-Туберкульоз – запобігання та лікування.
ІІІ РОБОТА З ЛІКУВАЛЬНИМ ЗАКЛАДАМИ ТА БАТЬКАМИ
1 Круглий стіл з участю лікарів дитячої консультації міської лікарні № 16 та батьків на тему: «Здоров'я дітей – завдання спільне».
2 Консультація для батьків: -​«Раціональне харчування дітей в сім'ї в літній період»; -​«Профілактика кишкових інфекцій»
3 Комплектація груп, складання спільного плану роботи на 2019-2020 н.р.
VІІІ. АДМІНІСТРАТИВНО-ГОСПОДАРЧА РОБОТА
1 Підготовка будівлі до роботи в осінньо-зимовий період.
2 Провести перевірку пристроїв заземлення , системи вентиляції на кухні та в пральні.
3 Зрізати сухе гілля по всій території ЗДО
4 Забезпечити безпеку перебування дітей та дорослих на території ЗДО.
5 Провести повторні інструктажі по охороні життя та здоров'я дітей, з ТБ
6 Придбати миючі та дезинфікуючі засоби.
7 Провести ревізію системи опалення
8 Підготувати Паспорт готовності ЗДО до роботи в осінньо-зимовий період.
9 Забезпечити своєчасне скошення трави на території ЗДО
10 Перевірка виконання службових обов'язків робітниками ЗДО
11 Перевірка режиму економії води та електроенергії
12 Обстеження всіх приміщень ЗДО на наявність предметів, що загрожують життю та здоров'я дітей та працівників.
13 Дообладнання комори для зберігання продуктів.
14 Оформлення квітників. Підготовка до Свята квітів.
15 Виробнича нарада: -​Доповідь «План роботи колективу під час літньо-оздоровчого періоду» -​Звіт про результати роботи профгрупорга за перше півріччя року. -​Виконання плану господарської роботи за перше півріччя року -​Результати перевірки по виконанню інструкції по «Охороні життя та здоров'я дітей».
16 Провести ремонтні роботи в групах: -​групова кімната №1 - групова кімната №2
17 Ремонт вітальні
18 Ремонт медичного кабінету
19 Ремонт прибудови

Чудова пора року-красне літечко,коли можна вдосталь насолоджуватись яскравим сонечком,гуляти босоніж по мякенькій травичці,досхочу купатись у річці. цікаво та змістовно малята проводять час у садочку в літній оздоровчий період.

Під час оздоровлення малята на другий сніданок о 10.00 вживають натуральні соки - все це завдяки піклуванню про здоров'я малечі.

У вихователів є щаслива нагода формувати у дітей любов до рідної природи, бажання піклуватися про неї, збагачувати її. Цікавими та корисними є екскурсії де діти мають змогу безпосередньо спостерігати та спілкуватися з природою.

Влітку особлива увага приділяється харчуванню дітей. Збагачується раціон дошкільнят за рахунок свіжих овочів та фруктів. В меню введений ІІ сніданок у вигляді фруктових соків.

Вартість харчування дітей в літній період зросла на 10% і складає:

- вікова група від 1-го до 3-х років - 22,00 грн. (із розрахунку: 8,80 грн. - бюджетні кошти та 13,20 грн. - батьківська плата).

- вікова група від 3-х до 6-ти років - 27,50 грн. (із розрахунку 11,00 бюджетні кошти та 16,50 батьківська плата)

Важливу роль в оздоровленні дитини має загартування. У нашому садочку ми використовуємо такі види загартування-сонячні, повітряні, водні ванни,ходьба босоніж по різним видам поверхні.

Загартувальні процедури– система заходів, спрямованих на підвищення опірності організму дітей, розвитку у них здатності швидко й без шкоди для здоров’я пристосовуватися до змінних умов навколишнього середовища.

У дошкільних навчальних закладах застосовуються два види загартувальних заходів: повсякденні та спеціальні. До повсякденних належать: відповідний температурний режим, застосування широкої аерації, використання прохолодної води для миття рук, обличчя, полоскання рота, горла.

Спеціальні загартувальні процедури – повітряні й сонячні ванни, різноманітні водні процедури (наприклад: сухе та вологе обтирання тіла махровою рукавичкою, обливання ніг, тіла), сон при відкритих фрамугах тощо. При використанні водних процедур температура води поступово знижується відповідно до встановлених норм.

Проводяться й інші загартувальні (ходьба босоніж по росяній траві, глині, камінцях, вологому піску тощо) та спеціальні лікувально-профілактичні процедури (фітотерапія, ароматерапія, лікувальна фізкультура, масаж, фізіотерапевтичні процедури тощо), які включаються до системи оздоровлення за призначенням лікаря та згодою батьків з урахуванням індивідуальних показників стану здоров’я і самопочуття дітей.

ЗАГАРТОВУЮЧИ ПРОЦЕДУРИ. ЇХ ЗНАЧЕННЯ.

За гартувальні процедуридоповнюють і підвищують ефективність усіх форм роботи з фізичного виховання.

Для масового використання в режимі дня різних вікових груп рекомендованотрадиційнезагартування: - повітрям (повітряні ванни, прогулянки, сон на свіжому повітрі); - водою(місцеві й загальні контрастні обтирання та обливання, умивання, купання); - сонцем (сонячні ванни), відповідно до розроблених принципів, норм та методик.

У дитячому садку проводяться спеціальні загартовувальні про­цедури: водні, повітряні, сонячні ванни. Ефективність їхнього впли­ву на організм зростає, якщо вони поєднуються з фізичними впра­вами.

Загартовування має бути систематичним, тривати увесь рік, причому треба поступово знижувати температуру повітря і води, збільшуючи одночасно тривалість процедур. Вплив їх найефектив­ніший тоді, коли вони застосовуються у комплексі. У всіх цих пи­таннях вирішальна роль належить лікареві. Діючи пліч-о-пліч з педагогом, він призначає і дозує загартовувальні процедури для кожної дитини зокрема.

Кiлькiсть переглядiв: 1275